Založ si blog

Fialová Nirvána

  Fialová Nirvána

Toto je Musy, stále zlato padá z pusy,
zasadol som ku stolu,píšem novú kapitolu,
svet vnímam fialový, tváre nevšímam – sú pixeloví
postavi,tváre, môj sen móda a panamér v hangáre
Nie stále je to fialové, inokedy smutné nie štýlové
v tú chvíľu ty berieš pivo, ja v ruke brko, držím ho citlivo
Nepropagujem drogy, zastávam názor alkohol napácha viac škody
Pustil som si Nirvanu, dúfam,že neskončím ako Cobain, v prievanu
Vyjadriť chcel som pocit krásy čo nosím v duši
Volám ju slečna volám to láska nič nič nerieši
Každý kto na ňu dvihne ruku nepraj si ma zmrde
Stojím za ňou hrde, keď bude treba udriem tvrde
Ples v ruží miliarde, sňou tvorím dokonalé garde
Pomaly do uši dostáva sa emócia
Keď hltnem si jedu mizne fikcia
Keď pod nohami citím hada
Dupnem dupnem, na sebe prada
Na dne je tma, neni je karma
Srdce chrám, nemodlím sa sám
┼Fialová Nirvána 2k15 ┼

Šperky

28.07.2015

Šperky Zaspali sme na hoteli,do plachiet nám viala láska tak sme odleteli, Prezrieť si čiernobiely svet, Boh podvádzal, pozrel sa do kariet Yoshi je ten prístav, stratených duši ústav, láska tak už zastav Vystúpili na pláži, piesok ukrýva, voda odkryť sa neodváži. Ubytovali sa do piatich hviezd, zas do iných miest Šperky zabudla na zlatom stole,srdce varí sa ako v kotole V [...]

Plačúce Sochy

27.07.2015

Som už tak vysoko, svetlo nevidím som hlboko, city s ňou sú exkluzívne ako hrať Crasha na Oculus Rifte, stačí nám málo a hneď sme inde, píšem to sám na zastávke v zimnej Supreme bunde, aj keď som sám stále s ňou klaniam sa nebesám, spoveď na cintoríne, hlavy v depách žijeme na aspiríne, vizin a tráva hneď mizím inde ma dostáva, ten pocit vo mne, niekde [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

musy

„Tažké je mlčať, keď cítiš bolesť.“

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 5186x
Priemerná čítanosť článkov: 1729x

Autor blogu

Kategórie

Archív